Om du tidigare abonnerat på BirdAlarm, men ditt abonnemang håller på att gå ut, eller redan gått ut, gör enligt följande.
Ditt abonnemang har inte gått ut ännu:
20 dagar innan ditt abonnemang går ut får du ett mail till din registrerade adress för BirdAlarm där du hittar din betalningsinformation. Betalningen ska ske till föreningens bankgiro med OCR-nummer. 14 respektive 7 dagar innan abonnemanget går ut får du även en påminnelse via meddelande i appen, men betalningsinformationen finns i mailet som kommer 20 dagar innan.
Ditt abonnemang har gått ut:
Om ditt abonnemang redan har gått ut sedan en tid tillbaka (max ett år) kan du hämta betalningsinformationen genom att logga in här på hemsidan, klicka på ditt namn och välja "Min profil". Är det längre tid sedan det gick ut, måste du kontakta Club300 för att få veta hur du ska betala. Betalning skall ske till föreningens Bankgiro och du ska använda ett OCR-nummer. Betalar du på annat sätt riskerar din aktivering att dra ut på tiden.
OBS: Notera att du INTE kan förlänga ditt abonnemang genom att köpa en produkt på BirdAlarms hemsida. Detta är inte till för Club300-medlemmar utan för användare från andra länder där abonnemanget köps direkt av systemleverantören. I Sverige administrerar Club300 detta.